×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

فرهنگ و هنر

ورزشی

07 فروردین 1403


توضیحات حجت الاسلام علی سعیدیان در خصوص تفسیر آیه ۱۴ سوره علق قرآن کریم را مشاهده می‌کنید.

گالری فیلم
  • اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها

    اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها

    اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها بعدازظهر امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور پر شور مردم در استادیوم آزادی برگزار شد.

  • چابهار

    چابهار

    چابَهار یا چاه بهار با زبان بلوچی چهبار مجهزترین و پیشرفته‌ترین بندر اقیانوسی کشور ایران که به اقیانوس مستقیم متصل و بهترین قطب برای بازرگانی بین‌المللی واقع درجنوب استان سیستان و بلوچستان است. این بندر در کرانهٔ دریای مَکران و اقیانوس هند واقع شده‌است. بندراقیانوسی چابهار به‌دلیل موقعیت راهبردی‌اش، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه به آب‌های آزاد است اهمیت فراوانی دارد و ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد چابهار علاوه‌بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی، طبیعی و گردشگری است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به‌همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. مردم شهرستان چابهار بلوچ اند و به زبان بلوچی صحبت می‌کنند. ساکنین بومی این منطقه اهل سنت هستند. شهر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی خود شهری مهاجرپذیر محسوب می‌شود و مهاجرین بسیاری را به خود جذب کرده‌است.

  • زنجان میزبان مهربان

    زنجان میزبان مهربان

    استان زنجان که در شمال غربی ایران جای گرفته، میزبان یکی از آثار ثبت شده در فهرست آثار میراث جهانی یونسکو است. علاوه بر این، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیبای دیگری نیز در این استان قرار دارند. استان زنجان حدود یک میلیون و صد هزار نفر جمعیت دارد.

گالری عکس